θεραπεία ριζικού σωλήνα

Προσφέρουμε τις πιο σύγχρονες οδοντιατρικές υπηρεσίες με μια φιλική και ζεστή ατμόσφαιρα για να νιώθουν οι ασθενείς μας την άνεση και ασφάλεια που χρειάζονται.

ΤΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ

Η θεραπεία ριζικού σωλήνα μπορεί να σώσει ένα δόντι που έχει μολυνθεί σοβαρά ή έχει καταστραφεί. Όταν η διάγνωση υποδεικνύει την ανάγκη για θεραπεία ριζικού σωλήνα, η πρώτη μας προτεραιότητα είναι η ηρεμία των ασθενών μας. Προσφέροντας ένα εκτεταμένο μενού επιλογών διαχείρισης του πόνου, η πρώτη μας δουλειά είναι να διασφαλίσουμε ότι οι ασθενείς μας είναι άνετα σχετικά με τη διαδικασία

ΣΗΜΑΔΙΑ ΚΑΙ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΝΑ ΡΙΖΙΚΟ ΚΑΝΑΛΙ

-Αυθόρμητος πόνος ακόμα και όταν δεν τρώτε ή πίνετε

-Πόνος που σε ξυπνάει μέσα στη νύχτα

-Πονόδοντος που επιδεινώνεται όταν ασκείται πίεση

-Σκουρόχρωμο ή αποχρωματισμό ενός δοντιού

-Επαναλαμβανόμενο πρήξιμο των ούλων

– Τρυφερότητα στα ούλα

– Εξαιρετική ευαισθησία στο κρύο ή τη ζέστη

Η αγνόηση αυτών των σημείων ή συμπτωμάτων μπορεί να είναι επιζήμια για τη στοματική σας υγεία και μπορεί να οδηγήσει σε περαιτέρω επιπλοκές, συμπεριλαμβανομένου του αυξημένου πόνου ή ενός αποστήματος.

ΤΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ

Για τους περισσότερους ασθενείς, ένας ριζικός σωλήνας μπορεί να πραγματοποιηθεί σε μία μόνο επίσκεψη. Η προ-θεραπευτική μας προετοιμασία διασφαλίζει ότι τόσο το δόντι όσο και η πάσχουσα περιοχή έχουν αναισθητοποιηθεί πλήρως για όλη τη διαδικασία. Στις περισσότερες περιπτώσεις, αφού επιδιορθωθεί το δόντι, συνιστούμε να το προστατέψετε με μια πορσελάνινη στεφάνη για να αποφύγετε το κάταγμα.

ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΡΙΖΙΚΟΥ ΚΑΝΑΛΙΟΥ ΣΑΣ

Αφού επιτευχθεί πλήρης αναισθησία, η θεραπεία θα ολοκληρωθεί είτε σε ένα είτε σε δύο ραντεβού με βάση την υγεία του πολφικού ιστού. Εάν το δόντι σας έχει μολυνθεί σοβαρά, μπορεί να επιλέξουμε να τοποθετήσουμε ένα φάρμακο στα κανάλια σας για μία ή δύο εβδομάδες πριν την ολοκλήρωση του ριζικού σωλήνα για την αποτελεσματική απολύμανση της περιοχής. Ένα προσωρινό γέμισμα θα χρησιμοποιηθεί μεταξύ των θεραπειών για να διατηρείται η περιοχή στείρα. Το ύψος του δοντιού μειώνεται έτσι ώστε αυτό το νέο δόντι να μην είναι ενεργός παίκτης στο δάγκωμα.

ΜΕΤΑ ΤΟ ΡΙΖΙΚΟ ΣΑΣ

Μετά τη θεραπεία, μπορεί να αισθανθείτε παρόμοιο πόνο από ότι πριν από τη θεραπεία για περίπου δύο ημέρες. Θα πρέπει να αποφύγετε να μασάτε από εκείνη την πλευρά του στόματός σας για μερικές ημέρες ή μέχρι να υποχωρήσει η ευαισθησία.

θεραπείες & υπηρεσίες

τεχνητη οδοντοστοιχια

Τα αφαιρούμενα εμφυτεύματα οδοντοστοιχίας ή οι τεχνητές οδοντοστοιχίες είναι οδοντιατρικές συσκευές που προσαρμόζονται σε μικρά

Ζητήστε μας να σας καλέσουμε